Gyakori Kérdések
1.1 Megegyeznek –e a webshopos árak az üzletben található árakkal?
1.2 A webshopban lévő termékek mindegyike készleten van az üzletben?
1.3 A rendeléshez kell regisztrálnom?
1.4 Előfordulhat, hogy a megrendelt, aktív státuszú termék még sem elérhető?
1.5 Találkozhatok-e tévesen feltöltött termék fotóval, vagy helytelen árral?
1.6 Kapok-e visszaigazolást a rendelésemről?
1.7 Nem kaptam a megrendelésemről semmilyen email-t, mit tegyek?
1.8 Tudok-e ÁFA-s számlát igényelni?
1.9 Nem tudom a terméket kosárba tenni?
2.0 Nem találok egy terméket, ami más webáruházban megtetszett….
2.1 Leadtam a megrendelésem, de még sem szeretném, hogy kiszállítsák, mit tegyek?
2.2 Ha garanciális időn belül probléma lenne a kerékpárral, kihez fordulhatok?
2.3 Mennyibe kerül a posta költség, hogyan tudok fizetni
2.4 Az átvett termék nem tetszik, nsincs rá szükségem, mit tehetek?
2.5 Mit tegyek ha csomag sérülten érkezik?
2.6 Mi történik ha nem vagyok a megadott címen mikor megérkezik a csomagom?
1.1 Megegyeznek –e a webshopos árak az üzletben található árakkal?
NEM. A termékek ára között lesz különbség, webshopos áron csak akkor tudjuk kiszolgálni üzletünkben, ha előtte megrendeli a terméket, és személyes átvételt választ!
1.2 A webshopban lévő termékek mindegyike készleten van az üzletben?
Nem, hiszen a Localbike Webáruház egy virtuális katalógus kerékpárokról, alkatrészekről és kiegészítőikről. Az itt leadott rendelések a legtöbb esetben beszerzést igényelnek, de igyekszünk készleten tartani őket,vagy a legrövidebb idő alatt beszerezni. Ennek idej általában 1-3 munkanap .Amennyiben a rendelt termék az átlagostól eltérő időt vesz igénybe,telefonon értesítjük a beérkezésről.
1.3 A rendeléshez kell regisztrálnom?
Nem, a LocaBike Webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges, de vissza térő vásárlóinknak ajánljuk, hiszen így számlázási szállítási adatait nem kell újra meg újra megadnia, ez megkönnyíti a rendelést
1.4 Előfordulhat, hogy a megrendelt, aktív státuszú termék még sem elérhető?
Igen, több mint 20 beszállítóval dolgozunk együtt, a webáruházban található több ezer terméknél előfordulhat, hogy a forgalmazónál átmeneti készlethiány lép fel, és erről késve értesülünk! Ebben az esetben nem tudjuk teljesíteni a megrendelést. Minden esetben tájékoztatjuk vásárlóinkat, és próbálunk valamilyen kompromisszumos, alternatívát ajánlani.
1.5 Találkozhatok-e tévesen feltöltött termék fotóval, vagy helytelen árral?
Igen, az ilyen hibák elkerülésére nagy hangsúlyt fektetünk, de előfordulhat. Mivel a regisztráció, és esetleges vásárlás nem minősül szerződéskötésnek, ezért „különleges” esetekben az árváltoztatás jogát fenntartjuk.
1.6 Kapok-e visszaigazolást a rendelésemről?
Igen, minden esetben kap egy automata válaszlevelet, illetve külön üzenetben tájékoztatjuk Önt a termék várható kiszállításáról. A kiszállítás 2-5 munkanap. A kiszállítás előtt SMS értesítést kap a futárszolgálattól, az SMS-ben lévő csomagazonosítóval nyomon követheti rendelését.
1.7 Nem kaptam a megrendelésemről semmilyen email-t, mit tegyek?
Elsőként ellenőrizze levelező rendszere SPAM mappáját, ahová a levélszemetek kerülnek, elő fordulhat, hogy levelező rendszere kéretlen üzenetnek tekinti megrendelés visszaigazolását. Ha ott sincs minden féle képen jelezze az info@localbike.hu címen.
1.8 Tudok-e ÁFA-s számlát igényelni?
Természetesen, minden esetben ÁFA-s számlát állítunk ki vásárlóink részére!
1.9 Nem tudom a terméket kosárba tenni?
Abban az esetben ha a termék mellett nincs „kosár” az a termék inaktív, átmenetileg vagy véglegesen nem beszerezhető, ebben az esetben érdeklődjön a beszerezhetőségről, keresse kollégánkat az info@localbike.hu email címen.
2.0 Nem találok egy terméket, ami más webáruházban megtetszett….
Ebben az esetben küldje el nekünk a termék linkjét, gyártóját, típusát, szívesen utána nézünk be tudjuk –e szerezni, vagy hasonló terméket ajánlunk!
2.1 Leadtam a megrendelésem, de még sem szeretném, hogy kiszállítsák, mit tegyek?
Kérjük minden esetben, a lehető legrövidebb időn belül jelezze felénk. telefon: +3670/953-81-28 (elérhető nyitvatartási időben) email: info@localbike.hu
Ha a csomag már feladásra került, akkor kiszállításkor nem vegye át!
2.2 Ha garanciális időn belül probléma lenne a kerékpárral, kihez fordulhatok?
Természetesen állunk rendelkezésre, bármilyen felmerülő kérdés kapcsán, vagy a garancia füzetben fogja megtalálni az Önhöz legközelebb eső márkaszervizt.
2.5 Mit tegyek ha a csomag sérülten érkezik, vagy átvétel után derül ki a sérülés?
Ha a csomagoláson átvételkor jól látható egyértelmű sérülés van, ne vegye át a csomagot, hivatkozzon a csomag sérülésére és kérje, hogy a futár erről jegyzőkönyvet állítson ki.
Abban az esetben, ha a küldemény sérülése vagy tartalmának hiánya a kézbesítéskor nem volt azonnal felismerhető, azt a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül bármely postán személyesen vagy írásban kell bejelenteni. A bejelentéssel egy időben a küldeményt (a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt) a Posta rendelkezésére kell bocsátani. A Posta a bemutatott küldemény alapján utólag elkészíti a jegyzőkönyvet. A kárigényt a bejelentéstől számított 30 napon belül bírálják el!
Szállítás közben keletkezett sérülésekért felelősséget vállalni nem tudunk, de az ügyintézésben tudunk segetséget nyújtani, ilyen esetben keresse ügyfélszolgálatunk!
2.6 Mi történik ha nem vagyok a megadott címen mikor megérkezik a csomagom?
Sikertelen kézbesítést követően a kézbesítő telefonon egyeztet a címzettel a második kézbesítési kísérlet időpontjáról és helyéről, vagy kérheti küldeményének postai szolgáltatóhelyen történő átvételét.